U W A G A !
WŁAŚCICIELE NIERUCHOMOŚCI
ZARZĄDCY I ICH UŻYTKOWNICY
PRZYPOMINA SIĘ
o obowiązku aktualizacji danych dotyczących wyrobów zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2003r. (Dz. U. z 2003r., Nr 192, poz. 1876) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr 71, poz. 649) właściciel, zarządca lub użytkownik nieruchomości ma obowiązek składania corocznej informacji o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania.
Osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami (mieszkańcy miasta Dolsk) zobowiązane są złożyć informację do Urzędu Miasta i Gminy Dolsk (pokój nr 16), natomiast mieszkańcy wiosek składają informację u sołtysów.
Informację składamy w terminie do 1 lutego 2010 roku.
WNIOSEK - ocena 1: WORD (37 kB) lub PDF (35,8 kB)
WNIOSEK - ocena 2: WORD (72,5 kB) lub PDF (49,6 kB)
|